Урок 12                           12.10.2020



Урок 10          08.10.2020

Опрацювати презентацію(зробити конспект в зошиті) та виконати завдання з презентаціїї(д/з в презентації на останніх слайдах)




Урок 9                               02.10.2020

Перейти до classroom 
Виконати завдання:
Перегляньте відео-урок

Вправа: http://assembly-pc.narod.ru/

Завдання "Складові комп'ютера"

Створіть презентацію "Будова комп'ютера" та завантажте файл до гугл класу.
Зверніть увагу - обсяг файлу не повинен перевищувати 5 Мбайт



Урок 7                                                              25.09.2020

Перейти до classroom 
Виконати завдання відповідно до груп:
  • історики
  • українознавці
  • ерудити
  • інформатики

Урок 6.                                                          21.09.2020

Перейти до classroom 
код доступу sjjb62t

Урок 5.                                                                 16.09.2020

Вправа 1                        Вправа 2

Завдання 1.
Переведіть двійковий код у десятковий.
1) 10,     2) 100,     3) 111,    4) 1010,     5) 101010,     6) 11111,
7) 100000,       8) 1111,        9) 110011,      10) 11110000 
Завдання 2.
Переведіть десяткове число у двійкове.
1) 15,        2) 26,           3) 10,        4) 57,     5) 14,       6) 2015, 
7) 1991,    8) 100,         9) 111,        10) 1010

Завдання 3. Дешифрування повідомлення.

Використавши таблицю кодування ASCII

розшифруйте повідомлення

00110010 00110100 00101110 00110000

00111000 00101110 00110001 00110001

00111001 00111001 00110001

Завдання 4. Кодування зображень

Визначте, які зображення закодовано (спочатку записана кількість точок білого кольору, потім чорного, далі знову білого, знову чорного і т.д.)

  1. Зображення 1
  2. Зображення 2
  3. Зображення 3 -Д/З

Д/З.Кодування зображень

Використавши заготовку сітки закодуйте зображення і надішліть файл із результатом на irakcml@gmail.com.

Додаткове завдання (календар, одиниці вимірювання)

Підготуйте матеріал для представлення у класі:

- про використання календарів різних типів (https://uk.wikipedia.org/wiki/Календар)

- про використання одиниць вимірювання у різних системах (https://uk.wikipedia.org/wiki/Одиниця_вимірювання)


Урок 4 Самостійна робота


 Урок 3. 10.09.2020

Вправа 1              Вправа 2             Вправа 3

Декодуйте повідомлення:

Домашнє завдання:

Бобудуйте за точками

Пояснення до завдання: кожна координата точки записана в двійковій системі координат. Вам треба перевести координати точок в десяткову систему числення і, застосовуючи знання з математики, побудувати точки на системі координат, з'єднати їх. Точки одного об'єкта позначені однією буквою.
Голова:
  • Г1 (101;1011)
  • Г2 (1100;1011)
  • Г3 (101;100)
  • Г4 (1100;100)
Шия:
  • Ш1 (111;100)
  • Ш2 (1010;100)
  • Ш3 (1010;11)
  • Ш4 (111;11)
Очі:
  • О1 (110;1010)
  • О2 (1000;1010)
  • О3 (1000;1000)
  • О4 (110;1000)
  • О5 (1001;1010)
  • О6 (1011;1010)
  • О7 (1011;1000)
  • О8 (1001;1000)
Ніс:
  • Н1 (1000;111)
  • Н2 (1001;111)
Рот:
  • Р1 (110;110)
  • Р2 (110;101)
  • Р3 (1011;101)
  • Р4 (1011;110)
Антенки:
  • А1 (110;1011)
  • А2 (110;1111)
  • А3 (101;1111)
  • А4 (111;1111)
  • А5 (1011;1011)
  • А6 (1011;1111)
  • А7 (1010;1111)
  • А8 (1100;1111)


Урок 2. Опрацювання даних як інформаційний процес. Системи числення.





 Урок 1. Техніка безпеки.

Немає коментарів:

Дописати коментар